Vi.

 Jag kan inte sluta tänka på oss, jag kan inte släppa oss. Kan inte glömma tiden med dig<3

Kan vi inte bara spoola tebax tiden, och göra om allting igen?
Jag vill bara vara hos dej. jag saknar dej så grymt mycket!
Du va så grymt underbar, men du bara släpte taget fast du lovat att du skulle stanna ovasett.
Visst vi messar ibland, men tiden bara raderar bort det. jag fucking jäd jue.
Vrf är allt bara borta? Varför just nu? Jag behöver dej mer än vad du tror, och jag hatar att du är med henne. Förlåt älsk men jag har alltid varit avis på henne. För att hon får dej.
Om jag bara hade träffat dej tidigare, nån annastans.

Du fick mig att må så jävla bra, dina mess får mej att le, och hela kroppen svävvar fram genom dagen. Du gör mej lycklig.
Förlåt för allt, men jag vet inte hur jag ska förklara det. Jag behövde bara prata. Jag trodde inte att det skulle komma ut. jag behövde få ventilera med en proffsig sak som jag litade på och visst.. nej hon va inte jätte proffsiga, men den första jag litade på. Men jag hade så jävla fel. Förlåt<3

Jag älskar dej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0