BBH 3år<3

Tårarna sitter hack i häl, jag vill bara hem okej?
Det som hållt så länge nu, vfr rasar det just nu?

Luvan på,mp3 på högsta volym en cigg och en burk redbull, minnen flyter omkring,jag orkar inte.
Jag orkar inte minnas, jag vill inte minnas men ändå. Jag saknar det. Jag vill bara hem.
Jag tänker på dagen, då jag låg på studsmattan, och Du  försökte prata med mig. När du klippte gräset. När du försökte komma nära. Få mig att prata meed Dej om all skit.

Eller när jag låg i soffen, när jag tog för hög dos än vanligt.
Och alla dem saker jag gjorde där.
När vi var i Sunne.
På Gotland.
GBG.x2
Norrköping, New yorker.
Borlänge.
Falun.
Eskilstuna.
Uppsala.
Askersund.
Kinaparken.
Ullared.
Alla saker vi gjorde. Alla dagar.

Familjen<3

Jag saknar er<3

"ska vi ner till lillis?" hahah :)

Försten som kom dit fick dem längsta fimparna :)

Fotbollsmatcherna som vi jämt hade varje år. Julfesterna. Allt bara dog ut efter bytet.
Lasergame med Jeffan :) och sen med Bosse och Erik :)  Hahah, <3

Jag kan inte släppa det, minnena är allt jag  har kvar. Enda kvarlevorna. Men jag kommer för alltid vara en BBh:are :P <3
Dem 3 åren, va det bästa i mitt liv. Jag hade seriöst så jävla kul där. <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0