Blickar skadar oxo, vettu.

Jag sa ju att det va fjäsk jue!

Fan trött jag blir, och sårad.

- Har ni en datormus att låna ut, för inatt? Jag måste vända på dygnet..
- Naee, jag tror inte det. Vi har bara en tror jag.

yeaah sure.. ni har fyra annars.

Va är det för jävla ställe? Va är det för jävla personal?

Seriöst det är mer än bara en datormus, mycket mer.Men nån gång brister väl det antar ja.
Ni sa så mycket, men det hände inget. Jämt så.
Allt är så falsk nu förtiden.
Bara svek.
Bara löngner.
Men visst. Lungt, jag kan ta den feta smällen med,lungt,lungt.



Var 18:e minut begår någon självmord.

Kommentarer
Postat av: Mattiee

Personalen är inte en fosterfamilj lr ett hvb hem.

tror du i irl att grannarna skulle låna ut en data mus till dej? lr en främling på fiket? :O

2010-02-16 @ 21:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0