Im gonna try to fly with my home made paper wings.

Im gonna try to fly with my home made paper wings.

Det va vad jag tänkte på mötet idag. Allt gick så toppen utom en sak.Fan.
Har vart med Nasse hela dagen typ, vart på skolan och haft möte valt nya kurser för våren :)
Så då läser man:
Engelska A
Samhällskunskap A
Org&Led
Matte
Webbdesign
Data :)

Det ska bli kuler. Nu blirre bara två dagar fram till jul :)

Jag och Nasse råka gå in på ett as dyrt cafe och beställa, blev typ en latte och en kaffe pluss kladdis 178kr.. och så hennes moussee gick på typ 45kr.. hahah Men skönt att talldalen betala det andra :)
Imorn blirre skolan med bara mattee... gahhh! Ush då. Blir att springa på stan och leta på julklappar till dear family. Yey or not.

Har möblerat om i min köksvrå.. det blev skit snyggt hahah^går och kollar hela tiden på mitt fina lilla kök hahah ^^

Nehepp nu blirre redbull och cigaretter. Hajdi bye bye
 
//You know whoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0