Dagen :)

Idag har jag vart i skolan och gjort matte prov.. det gick nog bajs, för antingen va det väldigt lätt eller så gjorde jag feel som satan, va tror ni stämmer? Jo att det gick bajs ja..

Idag ska jag på stan med sööta Becca<3 och handla nåt snyggt till helgen :)
Förra helgen kände ja mej som ett julgranspynt, så det får bli att inhandla nåt annat som inte har julens färger..haha. Väntar på att Sara ska palla sig hem och ge mig henner konto, så hon kan handla åt mig idag :D

Leker hemmafru idag med, tvättar och städar och massa idag, ush va jobbigt det är att behöva göra allt själv. Lixom först när man flyttar man bah, åhh va kul att bo själv och massa shit, meeeeeeeeeen nej det är det inte!
Du måste diska allt själv,städa hela skiten,boka tvättstugan,storhandla,tänkaekonomiskt typ hela tiden,betala alla räkningar. Visst skönt att vara själv ibland asså, men alla saker man måste klara själv är bara bajs.

Kändes som jag bara kastades ut i vuxenlivet, och ärligt talat så är det mycket jag inte fattar än, tex, jag har jämt problem med räkningarna, även om jag har gjort det nåra gånger så trycker jag jämt fel och skit.
Och jag suger på att handla ekonomiskt. Jag suger oxo på att ens hålla ekonomin, det är lixom gränsfall, ibland lever man black ett par dagar.. Men det är så det ser ut, när man är jag, hahah.

Nu ska jag bort till tvättis och byta maskiner :D sen blirre city.

Hajdi bye bye :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du suger på aaaaaallt

2009-12-03 @ 14:36:14
Postat av: Puffen

är du så jävla feg att du inte vägar skriva ditt namn kan du skita i att ens kommentera!

Men jag vet nog fan vem du är .. M!

2009-12-09 @ 21:58:11
URL: http://brookensouls.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ja du vet ju vem jag är darför behöver jag inte skriva vem ja e .

2009-12-14 @ 11:59:31
Postat av: Lisette

Din anonyma jävel. Låt min fina kusse va ifred!



Stå på dig Elin du vet att du är bra!



/Lisette

2010-01-05 @ 19:27:30
URL: http://kejsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0