Sex,sims och blindstyre.

Sånt man borde veta om saker vet man inte. Undrar varför. Och en annan sak jag undrar ang. sex.
Varför ska man ha en sån fin stund med ljus och rosor när man blir av med oskulden? Varför kan det inte bara vara som det är? Folk sa alltid till mig "vänta på den rätta" vet inte om jag gjorde det. vet inte om han va den rätta. just då kanske men inte nu. När jag berättar hur jag blev av med min, blir folk  chockade, och undrar hur och varför jag valde den situationen. Jag valde lixom inte det bara BLEV så. Visst det var himla trevlans men det kunde ju vart mer romantiskt.
När man tänker på saker i efterhand såhär, så är det nästan jämt som man tänker " det kunde.. eller jag skulle..." typ.
Visst det skulle kunnat varit bättre och jag skulle inte druckit så mycket. Men gjort är gjort.

Sitter just nu och letar fusk-koder till sims 3 :D komplicerat spel. Lyckas alltid få mina familjer så gigantiska. Skit stora lixom :S surt att dem inte går att skicka iväg till unversitet som förr.

Letade just med ögonen efter min cola flaska jag lyckats dumpa nånstans omkring mig ..
Hittade den framför näsan.. ca 30cm ifrån mig... :S vilket blindstyre man är ibland!

Nej nu ska jag ta och spela lite sims :D ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0