Fattilapp

Känner mig en anning fattig nu förtiden :S jag som var så rik ett tag... siså där 5dagar. sen köpte jag ny mobil och blåste allt. Nokia xpress music, skit fin, svart och rosa. As bra ljud i den iaf :P
Sitter på bibblan just nu med elof <3hahah kom försent typ 10min, så jag fick inte den bästa datan jag bokat :S fick data 1den sämsta :( Tompa och mirre ska fixa bankkonto, inte för att jag tror att det kommer funka, då hon inte har leg.

Ska hämta ut mitt paket från sweden rock idag :P en tröja och en flagga, skit fint motiv på flaggan :D en tjej som sitter invirat i ett lakan i vintern, och en kråka, ganska tragisk bild men den e fin, och en knall lila tröja.. Jag undrar ifall jag kommer passa i den? Hoppas det.

Kommentarer
Postat av: mirre

hahahahahahah assåjag fixa konto:D suck it mutherfucker :)

2009-10-08 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0