Allt det där skiten en sömnlös flicka tänker på.

Jag kan inte sova :/ Sitter mitt i natten/morronen och surfar runt på olika modebloggar och annat fint, hamnade på chic.se och såg där en superfin tröja som säljes på forever21.com så jag klicka in för att kolla runt lite om det fanns nåt mera snyggt, ärligt talat så är det första gången jag är inne på den sida,, och visst fanns väldigt mycket snyggt :D
Eftersom jag suger på matte bestämde jag mig för att räkna ut dollarn på forex.se - gissa om jag inte blev chockad av resultatet!? :P det är ju så nu att dollarn har sjunkit i värde och ligger nu på ca.7kr 35öre
Fattar ni hur grymt billigt det är att handla från USA just nu? :D  Allt ligger nästan under 20 dollar dvs under ca 150kr!
Så passa på att handla ifrån USA nu alla sötnosar :D:D Innan kronan sjunker i värde den med och allt blir plötsligt dyrt :S

Sitter helt jävla sömnlös på mitt rum och nördar intenet, spec. Facebook. Vet inte vad det kula är med den sidan egentligen, för det är ju knappt nån online där just nu.. men Farmtown äger ju :P haha kul att låt bonden i sig få leva lite :D

Tror jag ska dra till bingen och ligga och vänta på John Blund. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0